Procesul de optimizare SEO on
page este unul dintre serviciile propuse de compania noastra, prin care dorim
sa imbunatatim semnificativ identitatea in mediul online al oricarei companii
si astfel ca bineinteles, totul incepe prin obtinerea unor rezultate mai bune
pe motoarele de cautare. Exista mai multe solutii in acest sens prin care se
vor ajunge la performante superioare, iar la WiseVision ne folosim de cele mai
moderne si eficente unelte pentru ca la finalul campaniilor desfasurate fiecare
client sa fie pe deplin multumit.
Tag si meta tag
Asadar, una dintre etapele
initiale este stabilirea unui tag de titlu, deoarece acesta va reprezenta in
circa 60 de caractere intregul site, pentru a fi luat in considerare de
motoarele de cautare. Cu toate acestea, pe langa Google, este important ca
tagul sa fie atragator si pentru clienti, iar in doar cateva caractere, acestea
sa reuseasca sa ii invite pe site, adica prin numele afacerii si al catorva
cuvinte cheie. Totusi, nu trebuie omise nici meta tagurile care ajung pana la
circa 200 de caractere, prin care pot fi descrise succint serviciile sau
produsele oferite, pentru ca atunci cand robotii motoarelor de cautare ajung pe
site, sa il poata lua in considerare.
Continut si imagini
Pentru optimizare seo on page de
calitate este esential sa se respecte cateva reguli cu privire la imagini,
continut si adresele URL, care nu trebuie sa fie prea lungi, de preferat sub
100 de caractere, dar si sa contina cuvinte cheie. Imaginile trebuie sa fie de
calitate, insa se recomanda si insotirea intotdeauna alaturi de text, eventual
care sa le descrie. De asemenea, prin continut de calitate nu numai ca sunt
atrasi utilizatorii, insa acestia sunt invitati sa petreaca cat mai mult timp pe site, ceea ce va scadea semnificativ bounce rate-ul,
aspect semnificativ in fata motoarelor de cautare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu